Tuesday, June 21, 2011

Green latern 3d . oklaaaa .



sabtu lepas eh ahad lepas aku pergi tgk citer green latern 3d . aku tak pergi hari sabtu sbb hari sabtu aku ade sekolah ganti walaupon aku tak pergi pon sekolah hari sabtu tu . muahahah .

actually cerita ada dr zaman aku kecik2 dulu lagi . skang ni baru nk keluar kat panggung . tp dulu green latern ni dlm versi kartun . aku selalu tgk cerita ni kat cartoon network ;p







ni ah citer dia time kartun dulu .


ni la kot poster dia skang . puas aku carik kat google .skrang citer ni ada lagi , so pergi lah tgk kalau rajin yer .

pelakon utama dia yg aku kenal laki ni sorang je , nama dia ryan reynold tak silap .




ryan reynold .


heroin cerita ni tak dpt dijejaki . malas aku nak carik , korang cari jela sendiri ek . laki ni sebenarnya bukannya gaya cam superhero pon . dia lawak ah jugak dlm cerita ni . dia mula2 tak yakin yg cincin hijau tu pilih dia jd superhero , last2 baru la dia yakin ngan diri sendiri and berjaya lawan raksasa kebenda tah . best doh ade cincin ni , ape yg kita bayang semua keluar . pastu makhluk2 yg pakai cincin ni belaka pelik2 , muka pink la cam ikan la haha . depa semua ni berani kecuali laki ni sorang , dia sorang je manusia dlm geng bas sekolah cincin hijau tu . at last , si ryan reynold ni jugak la yg dpt lawan raksasa kepala besar dlm citer ni , dia lawan sorang2 je tau . hehe . okla weii , aku pon tak reti nak mengarang panjang2 ni , bm aku bukan A pon . korang nak tau korang tgk la sendiri cerita ni , nanti aku nak tengok transfomer pulak , kalau mood rajin aku update la . tataaaaa



No comments:

Post a Comment