Friday, May 6, 2011

Ilyn's birthday . yayy , makan .



even cerita ni dah nak basi , tp belum basi lagi so aku cerita jelaa . hmm , rabu 4.5.2011 harijadi adik aku . alaaa , yang ilyn tuuu . tak kenal jugak ? ni gambar dia .





haa , tu lah ilynnya . hari rabu lepas birthday dia , aku balik sekolah je tengok2 mak aku da beli kek . malam tu mak aku beli satay ngan KFC plak . hee . dannn , tak lama kemudian kek tu hancur sbb ilyn amik kek tu (kek tu dalam kotak , means dia pegang kotak la)dia pergi goncang2 pulak kek tuu . eeee , aku geramlaa . then aku marah2 dia , dia of course la nangis . aku dahla tak pujuk dia langsung , sian pulak bila ingat balik.aku pon takde mood ah . maleh ar nak sambut birthday takde kek . aku kurung diri kat atas . keh3 .







kek yang dihancurkan





kek baru , bukan secret recipe . ade aku kesahh ?


nasib baik mak aku beli kek baru , kalau tak jangan harap aku nak turun :P alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar , walaupun bukannya majlis ape pon . ajak sikit2 je orang nak bagi ilyn happy .









makanaaann , hee




haa , ni lah suasana majlis , kan aku dah cakap sikit je orangg . hehe . okalah , sampai di sini saje buat harini .



No comments:

Post a Comment